Deniz2961 Kızlar selam 12 gun oldu dogum yapalı dun geceden beri goguslerım cooook kasınıyor yolcam kanatcam boyle neredeyse dun gce post actm ama sdce bir arkds nemlendr demıs szın Bı fikriniz yda onernz var mi
Kenanizm18 Deniz2961 henüz dogum yapmadım fakat benimde cok kasındıgı zaman krem sürüyorum. Nemlendirmek icin rahatlatıyor.
Nnzhktt Deniz2961 canım daha doğum yapmadım ama karnım ilk büyümeye başladığında aşırı kaşınıyodu acaba göğüsler süt dolup büyüdükçe mi kaşınıyo eğer öyleyse nemlendirici ya da bebe yağı iyi gelir diye düşünüyorum ama içten gelen bi şeyde doktora danışmalı
Kenanizm18 Deniz2961 ben hametan kullanıyorum ama normal zeytinyaglı bi kremde kullanabilirsiniz. Vazelin ve bebe yagı petrol atıgı oldugu icin icinde tavsiye edilmiyor kullanıma
Nnzhktt Deniz2961 ben karnım için bazen bebe yağı bazen lierac kullanıyorum duştan çıkınca cildin ıslakken bebeyagini bi dene kaşıntıyı hafifletirse anlaki şiştiği için ve ondan sonra lierac kullan bence