elmaserkc21_ Kızlar 7. Ayimizi doldurmamiza az kaldı ve ben aşırı uykucu oldum daha yeni uyandım dersem yeridir zararı olur mu kahvaltıyı yapıp uyumuştum
HurremSultan elmaserkc21_ nolcak kız vaktin varken uyu bebekler doğunca sen isteyince değil o isteyince uyuyorsun zatenxjsxoxbx
Ayyccaa Olmaz herhalde ben de gece uyuyamayıp öğle uykusuna yatanlardanım bünyenin ihtiyacı oluyor demek ki