Kızlar 36 haftama girdim şükürler olsun ki ancak aklıma takılan şeyler var nasip olursa nirmal dogum olucak ama ıkınamamaktan korkuyorum yapamazsam ittiremezsem yada çok yırtılmam olursa…?
Birde dogum esnasında bacaklarıma kramp girmesinden cok korkuyorum birmaldede biraz kasınca hemen kramp giriyo rda ıkınıp kendimi sıkarken bacağına kramp giren oldu mu ?