Elissssss Anneler ilk doğumu kotu geçipte ikinciyi rahatlikla doğuran oldu mu? Son günler geldi gelicek her ne kadar ilk doğumumu düşünmemeye çalışsamda vakit yakınlaşdıkca insan tedirgin oluyor. biraz motivasyona ihtiyacım var
Ssumsum Elissssss bende merak ediyorum ilkinde habersiz herşeyden şimdi başıma neler gelcek biliyorum 😅
EmineDefneGokce Elissssss yengem ilkini kolay 2. Sini çok zor doğurdu . Benimde 2. Gebeliğim ilki kolay oldu 2. De zor olacak diye korkuyorum ooof
Elissssss Ssumsum EmineDefneGokce EsraPpp Ama şurasını da düsünmek lazim ilkinde bebek kanalla falan tanismamıs ama ikincide her şey ikinci bebek için hazır orqanlar başına geleceyi biliyor ve açılmada çabuk olur diye dusunuyorum ve dusunmek istiyorum … Kendimi teselli ediyorum siz etmediniz🤣😁😁
EsraPpp İlki zor olanın 2. Si de zor olur mantığıyla o hatayı bir kere yaparım.2. Direk spinal sezaryen 😄😄😄
Ssumsum Elissssss benim kolay oldu ilki aslında yani gece yatış yapildi sabaha doğurdum yada şuan kolay geliyor. Tek sıkıntı bunda başıma ne gelcek biliyorum o korkutuyor 😂
Gulsenasaf İlk gebeliğim de tüm gün sancı çekip bitap düşüp doğurmuştum. Bunda hastaneye gitmemle açıklığıma bakmaları hepsi 1 saat sürdü. Sancılarım 10 dkya bir düşene kadar evde çektim sancılarımı hiç zor olmadı Allah’ın izniyle.