Süt gelir niye gelmesin. Benim aynı gğn geldi. Kafaya takmamak en iyisi.
Ama sen pompa al çünkü evde kesin lazım olur. İlk haftalar üretim fazla oluyor, bebek bitiremiyor, mastit olmamak için sağıyorsun. Ben iki hafta pompaya yapışık gezdim. Sonra ara ata yine sağdım. Yani şart bence.