Benim kasık ağrılarım 2. Ayda başladı 7. Aya kadar devam etti. Doktorlar hep normal dedi. Bebek büyüdüğü için. Ancak eşlik eden kahverengi lekelenmeler ve rahim ağzı kısalığı nedeniyle hep kontrol altında idim. Bu yüzden tek başına kasık ağrısı varsa endiselenmeyin