Kizlar 4 gun once sezeryan dogum yaptim bebegim premature olaeak dunyaya geldi premature bebek olup bebegi sarilik geciren annelerim bebegimi cam sakurada yer yok diye kucukcekmeceye nakil olarak amblansta yogun bakima gonderildik boyle olupta kac gun ygunnbakimsa kaldi sonrasinda toparlanma sueeci nasil oldu bilgi verirmiisiniz evladimi orada biraktim resmen rabbim kimseyi yavrusuyla sinamasin knsallah 😢😢😢