Kız boşuna strese giriyorsun bende 18. Haftamda neden hissetmiyorum Allah korusun kalp atışı mı durumu diyip kendimi sıkıntıya koyuyordum 19 haftamdan bu yana arada böyle kalp atar gibi pıt pıt vuruyor seninde karın kasın kuvvetli olabilir karın kası kuvvetli olanlar geç hissediyor 24. Haftaya kadar hissetmemek normalmiş ondan sonra hissetmezsen sıkıntı ha neden 1,5 aydır kontrole gitmedin kız cinsiyetinide mi merak etmedin ben olsam çatlardım 🤗