Guzel anneler merhaba, 39+2 hamileyim
Dün doktor alttan Pelvik masajı yaptı ondan sonra 3-4 kez kahverengi ve pembemsi karışık akıntı geldi. Burda da okumuştum ama yine de doktoruma sorayım dedim normal dedi. Tahminen ne zaman dogururum ben acaba. Haftaya kadar doğum olmazsa suni sancı veririm dedi ben de onu istemiyorum 🥺