Merhaba kızlar bugün Hersey normal giderken idrarda yanma diye test verdim hem enfeksiyon hemde protein ++ çıkmış Doktorum bol su tuz kes pazartesi enfeksiyon fitil kullan bitir gel tekrar bakalım dedi ona göre riskli gebeliğe yönlendircek evdeki tansiyon aleti ölçüyorum normal gözüküyor yüksek çıkmıyor korkuyorum basına gelen var mı sonradan düzelen bugün çok basım dönüyor ondan mı bilmiyorum Erken doğum yapmak istemiyorum Hersey güzel giderken 😔