Banada bugün sağlık ocağı verdi decavite 14.hafta d3 vitamine 11.hafta kullan dedi ama ne yapsam kararsısım sağlık ocağına bu konularda pek güvenmiyorum acaba kullansam mı yoksa kadın doğum doktoruma danışıp öyle mi kullansam bilemedim :) birde magnezyum var tabi