cemre1255 Kızlar betanın yükselmesine göre cinsiyeti oluyo diye bişey duydum 11 haftalığız temmuzun 29 unda gebe olduğumu öğrendim betam 84 çıktı ağustosun 24 ünde tekrar verdim 196031 çıktı bilgisi olan var mı bide 1 ayda bu kadar artış normal mi ilk gebeliğim buna dair bilgim de yok yardımcı olabilecek var mı aranızda?
Eldgrn cemre1255 bebeği öğrendikten sonra keseyi falan gördükten sonra beta vermek pek mantıklı değil ama zaten sürekli ikiye katladığı için artık 100.000′li katlara çıkıyor hani 5-6 haftalık olup da yüksek çıksa neyse de bunda yüksek denilecek bir şey yok yani
cemre1255 Eldgrn Yoğun kahverengi lekelenmem oldu kuzum acile gitmiştim o yüzden baktılar betada düşüklük var mı normal mi diye Allaha şükür bi sıkıntı çıkmadı hazır öğrenmişken soruyum dedim 😂
Melismelo Tabiki öyle birşey yok 😩 betaya göre, kalp atışına göre, keseye göre vs bunlara inanmayın bazılarında tesadüfen tuttuğu icin gercek sanılıyor bence 🙄