Gulbeyazozgul Kızlar 33+4 deyiz en son tam 30 da kontrole gittim doktorum ayda bir gelmeye devam edelim dedi siz ne kadar sürede kontrole gidiyosunuz artık günler gecmez oldu daaa
Kubrar33 Gulbeyazozgul Rısklı gebelık oldugu ıcın haftada bor yada 2 haftada bır gıdıyordum haftaya bır daha gıdıp sonrada ayda 1 gıtmeyı dusunuyorum sorun olmadıgı surece cok yorucu bence
Burcu-2634 Gulbeyazozgul 34. Haftaya kadar ayda 1 gittim 34 ten sonra hafta da 1 gittim son kontrolüm de dündü
Gulbeyazozgul Burcu-2634 büyük ihtimalle benim doktorumda böyle yapıcak canım hadi bakalım hayırlısı inşallah bende son kontrolü görürüm😂
Melismelo 29da gittim en son 34+5 oldum kontrolüm pazartesi 35.haftamda banada bu sefer zaman hic gecmiyor gibi geldi sürekli hastanede acilde buldum o yüzden kendimi😅
Damy_mom Bende şu an 28 deyim 30 da gidicem doktorumu da değişmiş olucam bakalım ne kadar sıklıkla çağıracak bence değişmiş olduğum için de 2 hafta da bir çağırır gibime geliyor