Kızlar 31+5 haftalık 1800 Gr iyi mi bebiş için. Ben ne yesem çıkarıyorum, yemek yapamıyorum. Eşim erken çıktığı zamanlar yaparsa yiyebiliyorum başka da öyle sağlıklı beslenemedigim için bebeğin kilosunu kafaya takıyorum gelişiyor mu vs diye. Doktorum her şeye iyi diyor ama ben fazla takıntılıym dkfkkdjf