durumoms2 Kızlar bugün kontrole gittim ve bebeğim doğum pozisyonu almış 🥰 çok mutlu oldum ve sizlerle paylaşmak istedim 🤗
bayanelaa durumoms2 normal doğum yapacaklar icin cok güzel bi haber sağlıcakla alın inşallah bebisinizi 🤭 biz sezeryanlar icin fark etmiyor tabi 😂
Gulbeyazozgul durumoms2 benimki de 30 da almıstı sizinki tam zamanında almış ınşallh normal şekilde gelişir canım hersey❤️
durumoms2 Gulbeyazozgul amin canım inşallah 🙏 teşekkür ederim ☺️ benim 30 larda dönmüştü ama sonra değişti
Gulbeyazozgul durumoms2 benimkide aslında bu hafta degişse cok iyi olur dogum zamanı donmesi daha iyi hem baskı yapıyor biraz rahatlarım hem yüzünğ göremiyorum bayadır yüzünü gösterir😂😂
1996gp durumoms2 bnmde vardi erkn dogum progestn kullnyrm en son 35 te gittim kontrole ama donmus fln demedi doktor biraz iri bebek dedi sezryn olablrsn demisti sadexe baklm norml istyrm umarim bizimkide alir bir an önce dogum pozisyonu ☺️
Bartumomy Benim 34+2 yatay şekilde duruyor karnımda hissedebiliyorum 🤦♀️var mı döndürme egzersizi bu bebişi😅
smallbaby Bartumomy netten araştır secde pozisyonu döndürüyomuş öyle yapabilirsin inşallah döner bacım benimki yapmadan dönmüştü
Melegimin_annesi durumoms2 34+4 haftalığım benimde baş geliş dönmesi için hiç birşey yapmadığım hâlde sezaryan istiyorum ama doktor normal gözüktüğü için öyle devam ettircek büyük ihtimalle
durumoms2 Melegimin_annesi neden sezeryani tercih ediyorsun canım. Aslında normal doğum daha iyi ama tabi bu benim fikrim ☺️
Melegimin_annesi durumoms2 korktuğum için 21 yaşında anne olucam ilk hamileliğim 42 kiloyla hamile kaldım şuan 54 kiloyum boyumda 160 minyon bi tipim var kendime güvenemiyorum ne bilim o ıkınmayı yapamam gibi geliyo