Elfgrcn Ablanıza söyleyin aldırmasın sonra çok pişman olur,geri dönüşü olmaz.. emin olun Allah yardım ediyor kızım şuan 9 buçuk aylık ve ben 4 buçuk aylık hamileyim yani kızım 5 aylıkken ben hamile kaldım hiç hamile gibi değilim bulantım kusma olayı olmadı hiç..doğumdan sonra biraz zorlanacağız ama o evlat sevgisi kokusuyla zamanın nasıl geçtiğini bile anlayamayacağız bir bakmışız kocaman olmuşlar büyümüşler..aynı anda ikiz üçüz doğuranlar var herkes nasıl yapıyorsa bakıyorsa emin olun ablanızda bizlerde üstesinden geleceğiz..