Sevil2008_2018 Bu dalan roxy toz deterjan 1 olcek koymama ragmen makineden disari cikariyo köpukleri anlamadim neden boyle oldu .Sizlerinde oldumu bu sekil ne yapmam lazim ya .
ozlemkrts Sevil2008_2018 evet oldu bi yemek kaşığı koyarsan o kadar köpürmez bide 30 dereceden fazla yıkama
deletedmom6295 Sevil2008_2018 köpükler makinanın dışına mı çıkıyor? dikkat edin makine durmadan müdahale etmeyin elektrik kaçağı yaşanabilir Allah korusun
Sevil2008_2018 ozlemkrts 30 da ve kisa programda yikiyorum . Dunde bebegimin besik malzemelerini attim yikadim yine ayni oldu. Simdide geceligimi pijamam yikaniyoo anammm yine köpukler gelmis nasil egilip silicem diye kara kara dusundum makinen onünde 😄
ozlemkrts Sevil2008_2018 çok sinir bozucu oluyo valla o yuzden az koy normal deterjan gibi değil baya baya köpürüyo çünkü
Elcnerdgn Sevil2008_2018 başka bi deterjanla kendi çamaşırlarını da yıka bakalım aynı sorun devam ediyormu ederse servisini çağır canm
Agg0207 Canım ilk kıyafet yıkamasında sıvı olanlar öneriliyor aslında deterjandan kalıntı olabiliyormuş kıyafetlerde ilk zamanlar ciltleri çok hassas oldugu için
Sevil2008_2018 Agg0207 kokusunuda begenmedim zaten keske almasaydim .Cok oneriyolar diye almistim .daha bebegin kiyafetlerine gecmedim kendi geceligimi pijamami vs yikadim ayni koksun diye .
SedanurAydnAta Sevil2008_2018 bende kendi kıyafetlerimi dalinin sıvı deterjanı ile yıkadım çok güzel kokuyor gerçekten az atsam da kokusu çok güzel oluyor ve kalıyor 👼🏻 Toz deterjanın leke bıraktığını duymuştum o yüzden tercih etmedim
Mervesonerr Sevil2008_2018 bn kullanıyorum memnun kaldım ama sen bilirsin tüllerde falanda kullanılıyor güzel çıkarıyor