Kızlar 13 haftalık hamileyim günde bir fincan Türk kahvesi ve 3 -4 bardak da çay içiyorum fazla mı acaba kafein alıyorum. Düşük kanama riskim yok çöl şükür ama. Doktor 2 fincana kadar içebilirsin demişti yine de tecrübeleriniz paylaşırsanız sevinirim, siz neler yaşadınız?