Allahkahretmesin1 Kullanan var mı memnun musunuz hızından bugün görüştüm altyapımız yeni geldi müşteri hizmetleri ile görüştüm fiber altyapı ama en hızlısı çekilmiş dediler 24 bit hız +20 TL modem ücreti ile toplamda 159 TL dediler kullanıp memnun kalan var mı
umyahsen Allahkahretmesin1 biz bir senedir kullanıyoruz memnunuz canım. Alt yapıyı bizimde yükseltiler bu sene. Gayet iyi.
havvaana Allahkahretmesin1 ben yıllardır türk telekom kullanıyorum ama sizin 35 mbit hızında. Sizinki 24 biraz düşük geldi
Archenemy_56 Allahkahretmesin1 biz de Türk Telekom kullanıyoruz hızını falan bilmiyorum eşim görüşmüştü ama çok memnunuz evin her yerinde aynı derecede çekiyor hızı da çok iyi bence memnun kalırsınız bizimki de modemle 180 TL mi ne sanırım
Allahkahretmesin1 havvaana Biz de daha yüksek en azından bi 50 bit düşünüyorduk ama bina olarak toplu karar verildi o şekilde altyapı geldi zaten yoksa daha beklenecekti bir de başvurumuzu alan şube ile görüştük hani düşük vs diye sizin binaya en yeni fiber bağlantı döşendi o yüzden hızından memnun kalacağınıza eminim beğenmezseniz değiştiririm dedi o yüzden okeyledik biz de
havvaana Allahkahretmesin1 öyle demişlerse sıkıntı yok biz hiber alt yapıyla 35 hızda kullanıyorduk fiber alt yapı geldi 50 bitte şuan ama ben evlendim şehir değişti şu an ailem kullanıyor
Allahkahretmesin1 havvaana Yarın bağlanacak bakalım inşallah sıkıntı çıkmaz zaten mecbur Türk Telekom bağlatmamız gerekiyor başka altyapı yok 🤷
Allahkahretmesin1 Archenemy_56 Yarın bağlayacaklar inşallah bir sıkıntı çıkmazsa zaten mecburen Türk Telekom bağlatıyoruz diğerlerinin altyapısı yok 🤷