QulizadeLamiye Kizlar biz 38 +5 haftayiz ve 2 gundur alt bolgemde bicak saplanirmiw gibi aci his ediyorum 🙄 sizce bu doğum belirtisimi ?
Mlkysf QulizadeLamiye bende 38+2 yim 2 gündür adet sancısı gibi sancılar çekiyorum düzensiz belim ağrıyor bu sefer geliyor galiba diyorum yine yanlış alarm 🤦♀️
Deletedmom_12 Olabilir bi kac postta okumustum hazirlikli ol yolu uzun kendi kucuk misafirin gelmektee