Fenciz sen bu şekilde söylenenleri kafana takma, bebeğin genel olarak sağlıklı ise sıkma canını. Kilo almak tabiki çok iyi bir şey değil hamile olmasak bile. Hamileyken bazen tehlikeli olabiliyor zehirlenme ve gebelik şekerinden ötürü. Eğer imkanın varsa gebe diyetisyenlerine başvurabilirsin kilo kontrolü için. Hem doğum sonrası sen de kendini iyi hissedersin.