Kızlar kac gündür ne yemek ne su icebiliyorum direk kusuyorum sürekli basım dönüyor baygınlık geciriyorum ilac ise yaramıyor ve kahverengi akıntım var sürekli bugün hafif kırmızıya dönmüs sanki akıntı acilie gittim dramamine serum taktı daha kötü oldum atesim cıktı bu sefer eve geldim cok kötüyüm 5 5 haftalık gebeyim nolacak böyle hastaneyemi yatmam gerekiyor siz neler yaptınız basına gelen var mı