aysecakir normal ücretini tam bilmiyorum malesef zorunlu sezaryan oldum normal doğum istiyordum suyum hiç kalmamış bebeğin kalp atışları çok yükselince riske girdi o yüzden acil sezaryana alındım 38. Haftanın ilk gününde muayeneye diye gitmiştim aslinda. Ama arif bey bence normal dogum yanlısı biri