Gulannee Arya10 Ay Bn hamile olduğumu yeni öğrendiğimde çektim onu hem kum döktüm hem enfeksiyon varmış . Cokkotuydum sadece bol bol su iç dedi doktor tatildeyken birde su içtim geçti
Nskyhn Arya10 döktüm 2 hafta önce. Doguruyorum sanarak hastaneye gittim meğer kum varmış. Bol su , günde iki defa ağrılar için parol içtim 2 defa magnezyum içtim. Zaten başka da bir şey yapamazsın bı de yürüdüm evde ama çok kötüydü Allah yardımcın olsun
iremnur16 Doktorum bana kum döküyorsun demişti. Şiddetli ağrım vardı. İdrar tahlili yapıldı. Sonrasında bir şase toz verdi. Gece yatarken içtim. Epey rahatlatmıştı. Hemende geçti. Gebelikte olabiliyormuş
Nskyhn Arya10 1 haftaya geçer canımm en önemlisi bol su çok çabuk atarsın ama mutlaka Parol iç ağrısına dayanman için bı de hamileyken daha zor o yüzden mutlaka iç 🙏