Elifsntrk Kızlar merhaba 18. Haftaya girdik çok şükür hareketlerini de güzel bir şekilde hissediyorum ama bazen alt göbekte bazen kasıklarımda hissediyorum sizde de durumlar böyle mi
Miisce Merhaba ben de 18. Haftaya girdim ve ilk kez sol alt kasıkta hissettim yumuşacıktı böyle. Sizin hareketleriniz nasıl oluyor cok sık hareket ediyor mu ve ne şekilde hissediyorsunuz 😍
Elifsntrk Miisce yaa demekki normal çok sevindim 🥲 benim ikinci bebeğim ilk 15. Hafta da hissettim ama düzenli değil hala bile çok düzenli değil ara ara hissediyorum bazen hafif bazen daha sert değişiyor 🥰