Eda06 buseblk9 ben mustelanın şampuanını kullandım oğlumda birde duştan sonra nemlendiricisini. Her ikisininde içeriğinin temiz olmasına dikkat ettim. Şampuan asla göz yakmıyo bu arada. Ben çok memnun kaldım