Yagmurrr98 Kızlar merhaba benim ablam adetinin 21.günü kan testi vermiş progesteron 0.45 çıkmış bu değer nedemek bilgisi olan varmı
durumom2022 Yagmurrr98 bu ay yumurtlama olmamış Doktor değilim ama benim de sonucum böyle çıktığın da doktor öyle demişti
Yagmurrr98 mysweetbabyy Henüz yumurtlama gerçekleşmemiste diyebilirmiyiz yoksa olmayacak anlamına geliyor sizce
mysweetbabyy Yagmurrr98 yani bilemiyorum ama adeti düzenli ise 21 günde progesteron hormonu daha yüksek olması lazım
Yagmurrr98 durumom2022 Peki size nedemisti sonrasında nasıl bir yol izleniyor bilginiz varsa verebilirmisiniz nasıl bir sürec bekliyor onları