Merhaba kızlar bugün sabahtan beri kalbim ağrıyor ve göğüsüm daralıyor ara ara geçiyor yine oluyor 19+4 hamileyim midem de ağrıyor bugun doktorum bana gastren duo diye bir surup verdi onu kullanıyorum onun da son zamanlar da pek faydasını görmüyorum sizde de kalp sıkışması çarpıntı oldu mu ve ne yaptınız bunun için akşam geçmezse gideceğim doktora sizce anormal durum mu