Selam kizlar adetim 3 gün gecikmeli ve normalde benim adetim hic gecikmeli olmaz hic öyle bir durun yasamadim biraz arastirdim acaba gec döllenme olabilir mi cünkü 3 kere test verdim negatif çikti acaba kan versem belli olur mu böyle bi durum yaşayan var öı