Kızlar dün eşimle biraz atıştık. Sonra ben ağladım duygusallıktan sanırım kendimi ifade edemeyince hep ağlıyorum içimi öyle dökebiliyorum. Bugün sabahtan beri ilk defa böyle ağrı çekiyorum. Yarın doktor kontrolüm var. Bebeğimin hareketlerini de çok güzel hissediyorum ama yürürken bile vajina üstüm batıyor. Tam karın bitimim kısaca. Sabah 8 küsür uyandım soluma dönerken ağlayarak döndüm resmen. Hala çok ağrıyor. Korkuyorum birşey olmuş mudur? Neden bu kadar ağrı?