Ceyo01 Merhaba 16 haftalık hamileyim , Şubat sonu doğumum olacak inşallah. Alışverişe yeni başlıyorum yardımcı olursanız sevinirim ? Giysileri kaç aylık almalıyım çabuk büyüyecekleri için 0-3 ay az mı almalıyım bilemiyorum.
Eldgrn Ceyo01 16+2 den selamlar bacım bende duram şurda daha geniş alışverişe çıkmıcam ama olsun fikir olur ben başlangıç yaptım tek alt üst takım çorap şapka zıbın eldiven ağız mendili şeklinde duruyor kenarda
poyrazvearya Ceyo01 canım bende 15+3 üm bence kışa denk geldiği için abartmamak kaydıyla yeni doğan ve 0-3 ay az alınmamalı sonra zorlanabiliriz siz yeterli gördüğünüz kadar alın başta takviye yaparsınız diye düşünüyorum annemin deyimiyle köyde oturmuyoruz ya alırız az gelirse 😂😂bende pimpirikliyimde
pnar-06 Ceyo01 15+4 üm bende bence aşırı kalın giysiler alınmamalı daha başlamadım ben cinsiyeti öğreniyim yavaştan başlicam Allahın izniyle 😊🌸
pnar-06 Ceyo01 az değilde orta düzeyde olabilir bak mesela zıbındı atletti onlardan 7 8 tane al kıyafet olarak fazla takım felan fazla alma zaten hediye gelir bir sürü yani ben öyle düşünüyorum
Hatice145 Ceyo01 canım bende subat sonu felan dogum yapicam ama bende kısın kiyafet kurutmak sıkıntı oldugundan ben bol bol aldim ne kadar hediyede gelse cabukta buyuse sıkıntıyı ben cekicem