Selamlar herkese 40+1 de kuzumu kucağıma aldım sonunda.
Tam 40 hafta olmuşken ve bu çocuk acaba hiç gelmeyecek mi derken akşam 9 gibi düzenli sancılarım başladı. Gece yarısı sıklaşınca hastahaneye gittim ve muayene + nst ile henüz 1 cm açıklık olduğu söylendi haliyle eve gittim ve sabah 7 ye kadar evi turlaya turlaya sancı çektim. Artık üst noktaya geldiğimi hissedince tekrar hastahane geçtim ve 6 cm açıklık olduğu söylendi hemen yatış yaptım. Sancılar dayanılmayacak gibi değildi açıkçası arada geliyor sonra hiç yokmuş gibi geçiyordu. Açıklık 7-8 cm takılı kalınca suni verildi, 4 mg kadar ufak bir suni sancı aldım. 4 saat kadar şiddetli sancılarım oldu. Nst 127 gösteriyordu artık ki bu cihazın gösterdiği son noktaymış hemşirenin dediğine göre.
Doktorum gelip keseyi patlattı ve 1 saat sonra odamda beni ıkındırarak duruma baktı. Hemen doğumhaneye alındım.
İzlediğim videolarda nefes çalışmıştım çok faydasını gördüm, iyi de ıkındım ancak bebeğin boynunda kordon vardı iki kat, ben ıkınıp çıkışa getiyordum nefes bitince kordondan geri gidiyordu içeri. Bir doktor daha gelip karından baskı uyguladı ve ufak bir kesi atılarak 2. Nefeste çıktı kuzum. Kilosu 3560 boyu 52 cm. Ultrasondan 200 gr zayıf çıktı.
İç ve dış dikiş atıldı hiç bir şey hissetmedim hemen de ayağa kalktım. Doğum yapalı 6 gün oldu bugün kuaföre bile gidip kendimi ödüllendirdim ☺️
Hastahane çantasındaki bir çok şeyi kullanmadım desem yeridir. Çünkü hastahanede veriyorlar çoğunu gerek kalmadı.
Sormak istediğiniz bir şeyler varsa cevaplayabilirim.