Esra90_ Kızlar merhaba haftaya persembe doğum icin yatış verdi doktor insülin kullandığım icin 39 haftada olmasıni öngördü suni sancıyla olacakmış :( insallah o zamana kadar normal sancim gelir ya korku başladı