Kızlar bebeğimin cinsiyetini yeni öğrendik kız olacakmış ben cinsiyeti öğrenmeden önce buse yada buket yada ceren yada beste olsun istedim sonra buse de karar kıldım sonra bana sordular kime buse düşünüyorum dediysem ney bu isim çok ağır çok anlamlı çok eski gibi bir sürü şeyler söylediler kimse bana saygı duymuyor sen annesisin karar senin istiyorsan koy demediler zaten bir sürü sorunum var çok doluyum konuşacak kimsem yok
Sonra tekrar isim konusu geldi bu sefer eşim zeynep olacak dedi herkes atladı aaa çok güzel çok iyi felan sonra dedim eşimin gönlü olsun Zeynep Buse koyayım dedim bu sefer iki isim koyma diyorlar sinirlerim çok bozuldu
Zeynep ismi içime çok sinmedi kararsızım ama artık konu geldiğinde hemen kaynanam zeynep çok güzel diyor sizden de fikir istiyorum
Önerileriniz var mı? Ne koymalıyım sizce?