Amine53 herkeste farklı oluyor. Ben kızıma hamileyken yüzüm çok çirkinleşti. Kızarıklık döküntü kaşıntı oldu. Aşırı derecede koku hassasiyetim vardı. Kıyma yumurta tavuk kokusundan tansiyonum çıkardı. Bulantım hiç olmadı.🤦🏻♀️ Kalçam çok genişledi, enine kilo aldım. Şimdi oğluma hamileyim ve tam tersini yaşıyorum. Yüzüm aydınlandı, kilo almıyorum 25 haftalık olduk hala aynı kilodayım. Bulantım 16 haftaya kadar devam etti hiçbir şey yiyemedim desem yeridir, çok zorlandım. Karnım ikisinde de çok çıkmadı. Ama oğlumda enine genişleme yaşamadım, şimdilik 😬