Anneheycani evet aslında tesadüf mü bilmiyorum ama adet takibi yaptığım uygulamaya not eklemiştim 21 Mayıs diye tabi devamlı ilişki oldu ama ben o tarihi tek not almışım normalde yapmıyorum uzun zamandır hatta şey yazmisim😂😂 cumayı cumartesiye bağlanan gece değerlendirildi hesapta kalsın yazmışım 😂😂 niye yazdım bilmiyorum ama hesap yapınca o tarihten ortalama 18-19 gün sonra gebeliği öğrendik yani az çok o tarih arasında oldu olan ben 21 Mayıs olarak ele alıyorum Allah’ın işi tek uzun zamandır o günü yazdırmak bebeği görmemde tam o tariften 30 40 gün sonra oldu yani 21 Mayıs ele aldığım ilişki bebeği görmem de 30 Haziran doktor zaten 19 Mayıs olarak düzeltti adet tarihini kendisi de dedi Obur adete yakın yumutlamissin öyle yani