Sarilale Kızlar 33+1 haftalık hamileyim doktor boyu için 44 45 cm kilosu için 2.400 gram dedi azcık önde gidiyor dedi moralim bozuldu. Sizin bebeklerin kiloları nasıldı bu haftalarda ya da yakın haftalarda
Ezgiselcuk Sarilale önde falan değil bence 33.haftamda benim bebeğimde öyleymiş yazmışım ben doktorum hep gayet normal dedi sadece boyu sizinkinden biraz fazlaydı onada uzun bir bebek olcak demişti
Usnac1995 Sarilale benimki tam 32. Haftada 2.200 dü . Gayet normal demişti doktor. Bence sizinkide normal yani
Sarilale Ezgiselcuk öyle mi ya ne bileyim doktor biraz önde tatlı tuzlu hamur işi hiç yeme dedi. Birde kan tahlili istedi anlamadım bende. Sordum çok mu önde sorun mu diye yoo bir sorun yok dedi
Sarilale Usnac1995 benimde 1 hafta ilerde 200 gram fazla işte aynı yani ne bileyim doktor öyle dedi çöktüm bende
Sarilale SbhtYlmz yani istemem önde ya da geride olmasını. Geride olsa nasıl takıyor insan bence çok önde olmasıda iyi değil. Doktor bana zaten azcık önde gidiyor 1 2 hafta dedi bende o yüzden merak ettim benimle aynı haftada olanların bebekleri kaç kilo
Ezgiselcuk Sarilale yapılmazda bilemedim . Ama istersen internetten bak 1-2 hafta önde olması yada 1 hafta geriden gelmesi bebeğin kötü bişey değilmiş olabilirmiş
Usnac1995 Sarilale tamam ama benimki 32. Haftada 2200 dü. Yani haftada zaten 200 falan aldıklarını düşünürsek benimkide 33 de 2400 olurdu büyük ihtimal. Hiç takılacak bir şey değil. Benimkide bazen 1 hafta geride bazen 2 hafta ileride çıkıyor
Sarilale Ezgiselcuk öyle evet valla anlamadım bu testleri sağlık ocağında yaptır dedi bakayım pazartesi gidip yaptıracağım artık ne testi bilemedim🙄
Sarilale Sevgiiss işte bende anlamadım şurada doğuma 1 ay var bakalım inşallah son 1 ayımızı güzel geçiririz
berceste5155 Sarilale bebeğin iki hafta önden ya da geriden gitmesi normal eğer riskli bir durumunuz yoksa tabi 33. Haftada benim bebeğim 2600gr 47cm idi biraz iri bir bebek olacak dedi doktorumuz 38 haftalık olduk hala biraz önde gidiyor şeker gibi bir hastalığınız yoksa endişelenmeye gerek yok
Sarilale berceste5155 öyleymiş 2 haftaya kadar sorun olmuyormuş. Bir hastalık yok çok şükür. Kan testi istedi ama doktor sağlık ocağında yap dedi bakalım onları yapacağım artık
berceste5155 Sarilale açlık tokluk şekeri istemiştir benden de istedi bebeğin gelişimi önde olduğu için temiz çıktı çok şükür inşallah seninde temiz çıkar
Melsa16 Haftada 3050 gram 51 cm dedi doktorumuz kilolu bir bebiş olmayacak dedi. Önemli olan sağlıklı olması kiloya hıc takılmayın
Sarilale Melsa16 bende öyle düşünüyorum zaten sağlıklı olsunda gerisi önemli değil. Doktor önde dedi 1 2 hafta bende bir üzülmüştümde dediğin gibi ama öyle sağlık en önemlisi