Asyavebeenn Beta HCG yazıp karsısında sonuc yazıyor aynen bu sekilde ◀️1,20 yazıyor referans aralıgında ise 16-156 arası 1-2 hafta diyor biz var diyoruz gebelik sizce varmıdır
Semilk05 Asyavebeenn canım birqz daha bekle adetin geçti mi. ? Ben adetime bir hafta kala kan vermiştim 0.22 çıktı beta yok bebek dediler adetim geçtikten 3-5 gün sonra verdim 500 küsürlerde çıktı
Hulya2626 Asyavebeenn Şu durumda yok gibi duruyor ama bir kaç hafta sonra tekrar baktırın. Çok erken gebeliklerde hcg hemen artmıyor
Asyavebeenn Semilk05 canım arkadaşım için soruyorum aslında kişi ben değilim aşılama yaptırmıstı bugün kan testi verdi ama sorun çıktı tedavi gördüğü yerde yaptıramadı özele gittik muayene olmadan test verdik kimse de açıklama yapmadı
Anneheycani Semilk05 canım adete 1 hagfta a negatif çıktıkyan sonra ilişkin oldumu ozsman mı kaldın acaba
Perafeda Semilk05 benmde adetime 5 -6 gün var bugün beta 1.20 çıktı yükselir mi acaba Ade olacak gibi kaşığım beli ağrıyor süt kesiği akıntım var
Semilk05 Asyavebeenn anladım insallah vardır. Dediğim gibi benim değerim onunkinden çok çok düşüktü ama şu an 18 haftamız biticek Allah’ın izniyle. Rabbim isteyen herkese nasip etsin.
Semilk05 Anneheycani hayır olmadı sadece erken olduğu için kana hemen geçmemişti hamile kaldığımı bildiğim için kan vermiştim zaten canım aceba tuttu mu diye düşük çıktı yok dediler bit hafta sınrw bidaha verdim 500 küsür çıktı şu an 18 haftamız biticek
Perafeda Semilk05 ya ne bilim diğer aylar mesela adetim bi gün geçse kan verirdim adet sonrası 00.01 yada 00.05 çıkardı ama adete 5-6 gin kala 1.20 çıkması beni şüphelendirdi ve bugün artık ciddi anlamda adet olacak gibi Kaşık ağrım var umarım hamşleyimdir değer artar
Perafeda Semilk05 dizinde beş hafta kala 00.22 çıkması sonra 500 cıkması beni çok ümitlendirdi inş nemde artar