Ebrbre emiyor merak etmeyin. Bebeğim 9 günlükken yoğun bakıma girdi,yanına aldılar emzirmem için tutmadı mememi. Ağladım falan oradaki ebe şimdi rahata alıştı enjektör ile beslendiği için çıkınca memeye alışır kısa sürede dedi. Yoğun bakımdan aldığım gibi mememi tuttu çok şükür