kahvesever__ ben seftalileri doğradim üçgen şeklinde sayılır üstüne atıyorum 1 kilo seftaliye 1 kilo şeker koyup akşamdan yapıyorum bunu sabahtan içine 1 çay kaşığından az tereyağı ve azıcık limon tuzu koyuyorum ve kaynayıp kıvam alana kadar kaynıyor kaynayinca altını kapatıyorum üstüne mutfak tulbentim var onu üstüne bağlayıp güneşe koyuyorum bal kıvamını alınca kuru nemsiz kavanoza koyup buzdolabına koyuyorum hiç bişey olmuyor