Ebrubt bana hamileliğimin başında kanama geçirip geçirmediğimi sormuştu, bende geçirmediğimi söyledim eğer geçirmiş olsaydın onu yuttuğu için böyle gözüküyor derdim demişti . Sonra torch paneli diye bir test istedi yaptırdım çok şükür temiz çıkmıştı. Bunları perinatoloji doktoru sormuştu. Doğduğunda yenidoğan çocuk doktoruna sorduğumda önemli birşey değil o hamilelikte yediğin şeylerden bile olabilir demişti