Arya10 merhaba ben de 37+4 haftalık gebeyim. Bendede enfeksiyon vardı doktorum munorol verdi. Tek doz toz şeklinde içtim ama işe yaramadı cefaks 500 gr verdi sonra geçti. Emin ol enfeksiyon çocuga daha cok zarar veriyor. Düşük riski ve düşük kilolu olmasını sağlıyor. Mutlaka git ilaç al kullan. Tabi doktora sorarak