hirahamza65 Kızlar bügün doktora gittim ben son adet tarihine göre 15+4 doktor 16 hafta dedi cinsiyet için net değil dedi siz tahmin yapabilirmisiniz birde bu bebeğin kafasımı oluyor 😁😄😃
Bebisscann hirahamza65 bişey görseydim tahminde bulunurdum ama göremiyorum bacım, başından tahmin yapılamaz ki..😃
Kzncbsra hirahamza65 özel doktor mu bilmiyorum ama özele gitmistim 12 Haftada hemen soyledi daha sonra devlete devam ettim 20. Haftayi gecti ondan sonra soyledi cinsiyetini.
Bebisscann hirahamza65 bi kafa bile net göremiyorum ki canım bilemicem, Rabbim hayırlısını versin inşallah 🙏
Rapunzelinanasi hirahamza65 ultrason görüntüsü verseymiş en azından neresi olduğunu anlardık da bu görüntü çok parlamış 😂 kafa da olabilir göbek de çünkü bacak arası olunca kemiklerden belli olurdu ama bunda göremedim ben ☺️
Merve201119 hirahamza65 Belki kafa ölçümü yaparken oan çekti orasi kaldı sağlıklı olsunda kızın varmış sanırım buda erkek olur inşallah🙏