babybmom20 Fatimaaatilla erken canım 2 hafta sonra doktor ancak bilgisine dayalı tabi o da tahmin edebilir tahmine göre de alışveriş yapma derim kesin olarak 16-18 haftaları beklemem gerek
Bebisscann Fatimaaatilla 11 haftalıkken oğlum olacağını öğrenmiştim, belli olmuyor bu işler canım, kızımı da 17. Haftadan sonra öğrenmiştik..
Fatimaaatilla babybmom20 yok alışverişi baya baya ilerleyen haftalarda yaparım galiba. Bi kürtaj yaşadım onun psikolojisini atamadım erken hareket etmek istemiyorum , Zaten nasipse kızsa da kızım var onun cicilerinden giyeriz😊🥰🤲
Fatimaaatilla 4mevsim_1anne bi kızım var acaba sağlıcakla bu da erkek mi olur diye heyecanlanıyorum bende🤭🥰
4mevsim_1anne Bebisscann 13 haftalik gittim bende haftaya gel net soyleyim dedi bugün acaba erkek mi ya
babybmom20 Fatimaaatilla valla insan almıycam diyor da yine alıyor ben o haftalarda ana kucağı beşik bebek arabası filan aldım belki daha ileri zamanda hatırlamıyorum cinsiyeti tahmin olduğu halde o zamanlarda yine bi kaş parça kıyafet aldım ya 🤷🏻♀️😂