Mutluanme670 benim doktorum egerki bebeği aldırmayacaksan o strese gerek yok zaten doğruluk oranı %100 değil tarama testlerinin dedi detaylı ultrasonu kesin yaptır dedi onu da organlarına bakıldığı için dedi zaten yaptırmak istemiyordum o öyle diyince yaptırmadım kendisi ayak üstü ense kalınlığına da baktı ben istemeden 1.6 çıktı oda yani boş stres bence tabi bu benim düşüncem ve doktorumun dedikleri