Kızım 2 bucuk yaşında. İkinciye hamileyim kızımın bezden bıraktırmak istiyorum ama kendim hazır değilim korkuyorum ya alışamasa ya korkarsa diye klozet kapağı aldım lazımlık aldım sizce hangisine daha çabuk alışır onu gectm başladığımız zaman gece tuvalet eğitimi naısl olucak bana yardımcı olur musunuz korktuğun kadar varmı yoksa ben mi abartıyorum
Ikı gecedir ağlatır bezden rahatsız oluyor sanırım ama gündüz bezı dolsa da sorun etmiyor rahatsız etmiyor sorduğumda hayır diyor sizce. Nasıl başlayacağım napmam gerekiyor nerden başlamam gerekiyor diyorum başlayayım Eger korkarsa beş hafta beklerim unutmasını korkusunu diyorum tekrar denerim ama lazımlık mı DHA kolay yoksa çocuk klozet kapağında mı kolay alışır Biraz uzun oldu kusuruma bakmayın