ronii47 Senem_11 benim tansiyonum 8 6 ve 9 6 civarında . Şiddetli baş ağrısı ve baş dönmesi oluyor. Bazen gözlerim kararıyor
Stella_0 Senem_11 Yapar tabi ki. Tuzlu ayran için yada birkaç zeytin yiyip biraz düz yatıp ayaklarınızı yüksek bir şekilde bir yere yerleştirin.
Senem_11 ronii47 benim de tansıyondan dolayı sanırım bas agrısı ve gozde bulanık gorme oluyor senin nasıl gecıyor pekı benim De oyle cıkıyor tansiyon 8 4 yada 8 e 5 falan
ronii47 Senem_11 son 1 haftadır böyleyim ben. Daha doktora görünmedim. Ama bayağı zorlanıyorum ne gecem var ne gündüzüm.