Merhabalar arkadaşlar.
Varikosel sebebiyle sperm sorunumuz var. Ameliyat ya da tüp bebek seçenekleri arasında düşünüyoruz.
Bir testte 20 diğerinde 10 milyom sperm, hareketlilik 20-23 arası değişti, morfoloji 4.
Bu durumda tüp bebek yaptırsak sperm kaynaklı sorun olur mu acaba ? Sayı bakımında sorun edilmiyormuş sanırım ama hasar durumu dna sı vs nasıl bilmiyoruz.
Bir tanıdığımız azosperm olmamasına rağmen tese ile tüp bebek yapmış.
Tüm bu seçenekler aklımızı çok karıştırdı. Tecrübe ve fikirlerinizi bekliyorum 🌼🌼