Selosshh Kr41 neden yenilmesin ki, ben limonu yiyordum birşey de olmadı şükür 😂 her yemeğime de limon sıkarım , suyuma da katar içerim zararı olmaz abartılmadığı sürece
Eldgrn Kr41 niye yenmesin ki limonundan turşusuna kadar hepsini yiyorum limonun şöyle bir faydası var içinde bulunan magnezyumdan dolayı ilacını almaktansa yemeğinden alırım daha iyi kafası var mesela bende ondan yenir ya tabii her şey sınırında
Busel Kr41 ayy valla bugün yeşil zeytine sıktığım 1 limonu zeytin bitince diktim ağıza içtim ne iyi geldi sorma😆
Eldgrn Selosshh kız ben limonu çiğ çiğ yiyorum 😂😂 Allah’ın hikmeti tabii şükür bir şey olmadı ama tabii her şeyin fazlası zarar
Kr41 Selosshh çorbalarıma katıyorum çaya katıyorum çiğköfteye sıkıyorum bazen de tuzlayarak yiyorum 😂
Eldgrn Kr41 valla ya ben herşeyi yiyorum valla ama sınırında tamam belki abarta bilirim ama yani ordan kes burdan kes nereye kadar yiyor ne isterse canım valla