Mervedez159
Benim ilk doğumum belden uyusturmali,ikincisi genel oldu.inan ki genelde daha çabuk ayağa kalktım.agriya gelincede kesik ağrınız hafif oluyor.oda çok normal ufak bir yeriniz kesseniz orası bile sızlıyor.yani aşırı ağrı diye birşey yaşamadım.kisiden kisiyede değişiyordur.